maandag 7 februari 2011

Ervaringen

Met de mogelijkheden van Google heb ik twee jaren geleden voor het eerst kennis gemaakt toen we binnen het KVAN bestuur samen aan documenten wilden werken. Later kwam daar het up- en downloaden van foto's bij.
Facebook gebruik ik inmiddels anderhalf jaar. Mijn kinderen waren daar al langer actief en het bleek dat door op facebook actief te zijn, ik veel beter op de hoogte raakte van hun reilen en zeilen. Inmiddels vind ik het ook een prima medium om interessante informatie, trailers van films en muziek op youtube te delen.
Als ik boeken online aanschaf, dan maak ik al gebruik van de mogelijkheid om commentaar te plaatsen.
Op discussiefora ben ik incidenteel actief. Maar ik vind het heel lastig om in alle drukte van vergaderen enz. tijd te vinden om daar een regelmatige inbreng te geven. Van de andere kant: ik ben over het algemeen voor half acht op kantoor en raadpleeg dan mijn email. Ik moet me maar gewoon eigen gaan maken om dan ook naar fora te gaan. Ook een goed moment trouwens voor twitteren en bloggen!

1 opmerking:

  1. Je blog is al aardig 'gestyled' zie ik! Ik volg zelf ook vooral dit soort media als ik er tijd voor heb. Routine is zeker handig, als je een structuur hebt die je snel een overzicht geeft van wat je wil volgen. Ben benieuwd hoe die in de cursus gaat groeien! Het direct hier op de weblog kunnen plaatsen van een reactie is een gadget dat ik ook @Michiel van harte wil aanraden (veel minder omslachtig, probeer het verschil maar eens uit). Nu ff gauw kijken of ik dit ook voor elkaar kan krijgen ;-)
    Let er even op dat je de blogs voorziet van een markering waaruit blijkt over welk ding ze gaan (bv #1 ...).

    BeantwoordenVerwijderen